Veelgestelde vragen
Tot wanneer is een Kampeerwaardebon in te wisselen?
Een waardebon is in te leveren tot het einde van het aangeboden arrangement. De data staan op uw
waardebon en op onze website bij het aangeboden arrangement.
Waar zijn de Kampeerwaardebonnen te koop?
Onze waardebonnen zijn uitsluitend en alleen online te koop op www.kampeerwaardebon.nl. U kunt
de waardebonnen ook niet telefonisch kopen.
Kan een Kampeerwaardebon worden ingeruild?
De waardebon kan worden ingewisseld, conform de instructies op de waardebon, voor het gekozen
arrangement. Een kampeerwaardebon ruilen, een vergoeding in geld of andere producten of diensten
in de plaats ontvangen is uitgesloten.
Is een Kampeerwaardebon ook te verkrijgen in een andere waarde?
Nee, dat kan niet, want de waardebonnen zijn gekoppeld aan vaste arrangementen. U kiest dus op
basis van een arrangement en niet op basis van waarde.
Zijn jullie een veiling?
We zijn geen veiling. Onze waardebonnen hebben een vaste scherpe prijs voor een bijbehorend
arrangement. Vakantie voorbereiden is geen wedstrijd en het is niet leuk de vakantie voor je ogen
weggekaapt te zien worden. We houden het graag eenvoudig en eerlijk.
Kan ik bijbetalen voor een ander arrangement?
Het is niet mogelijk om een ander arrangement te boeken door middel van bijbetalen.
Het is niet mogelijk het gekochte arrangement te wijzigen. Wel is het mogelijk om uw vakantie te
verlengen door het bijboeken van een extra arrangement bij de camping. Wij raden u aan
in dit geval voor het definitief boeken contact op te nemen met de gekozen camping.
Wat is de status van mijn bestelling?
Als u een waardebon heeft gekozen en betaald, dan stuurt onze computer u meteen de waardebon.
Heeft u de waardebon niet ontvangen? Kijk dan eerst even in uw ongewenste e- mail. Treft u daar de
waardebon niet aan, vult u dan alstublieft het contactformulier even volledig in en wij zoeken de
waardebon voor u op. U ontvangt de waardebon dan (nogmaals) per e-mail) Het contactformulier
vindt u hier:
contact.
Hoe weet ik waar ik mijn Kampeerwaardebon kan inleveren?
Op uw waardebon staan de campings, welke het aangeboden arrangement aanbieden. Volg de
instructies op de waardebon om uw boeking definitief te maken.
Moet ik lid worden?
Nee, u hoeft bij ons geen lid te worden. U koopt gewoon de gewenste waardebon en gaat zorgeloos
kamperen zonder verdere verplichtingen.
Nee, u wordt van ons geen lid. We kopen arrangementen in en verkopen die in de vorm van een
waardebon voor een heel scherpe prijs aan u door. Zo heeft de camping meer zekerheid over het aantal
gasten en heeft u de flexibiliteit om te gaan op een moment en deelnemende camping naar keuze.
Mag ik meerdere Kampeerwaardebonnen aanschaffen?
Natuurlijk mag u meerdere waardebonnen aanschaffen. Koopt u er gerust 1 als cadeau of ga lekker
zelf 2 keer kamperen.
U mag er natuurlijk meer kopen maar de bonnen hebben een beperkte geldigheidsduur. De
kampeerwaardebon is niet persoonsgebonden. U kunt ze voor uzelf gebruiken of cadeau doen.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over het arrangement?
Als u niet tevreden bent over de dienstverlening, dan dient u meteen op de camping uw bezwaren uit
te spreken bij de dienstdoende medewerkers. De arrangementen worden uitgevoerd onder
verantwoordelijkheid van de camping. Zij kunnen u meteen helpen met het oplossen van het
probleem. Lukt dat niet, dan dient u de klachtenprocedure van de bewuste camping te volgen. Deze
staat op de website van de geboekte camping. Kampeerwaardebon.nl neemt geen inhoudelijke
klachten over een arrangement in behandeling.
Wanneer krijg ik mijn Kampeerwaardebon toegestuurd?
Zodra u een waardebon heeft gekocht en betaald met Ideal, Mr Cash of uw Credit Card, stuurt onze
computer u de waardebon per e-mail toe. Dat kan een paar minuten duren. De waardebon wordt
verstuurd in een PDF-bestand dat u kunt openen met bijvoorbeeld Acrobat Reader. Dit programma
kunt u hier gratis downloaden:
https://get.adobe.com/nl/reader/